Information

Bestyrelsen vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til alle dem der er mødt op til skydningerne i sommer, og samtidig opfordrer til stor tilslutning til vore aktiviteter i vintersæsonen.

Våben ejere - Husk at betale kontingent og træn regelmæssigt!

Manglende indbetaling af kontingent betragtes som en udmeldelse af foreningen og dermed mistet ret til at eje våben, med mindre du melder dig ind i en anden godkendt skytteforening

Foreningen har ansvaret for, at de personer der har våben registreret i Glumsø Skytteforening er med-lemmer. Derfor vil en udmeldelse blive givet videre til Politiet for inddragelse af medlemmets våben.

Planlagte aktiviteter vinter 2018/2019:

November

HUSK også at Pistol ejere SKAL stille til træning mindst 4 gange i løbet af en sæson – det gælder selvfølgelig også sæsonen 2018/19.

Retur til Aktiviteter